Retningslinjer om tildeling af pressekort

Vil du skrive en redaktionel artikel og ønsker i den forbindelse at besøge Friedrichstadt-Palast? For at kunne behandle din forespørgsel om akkreditering inden for senest to arbejdsdage inden dit planlagte besøg, kræves et gyldigt pressekort, der er udstedt af et af de følgende medieforbund:

DJV (Deutscher Journalisten-Verband)
DFJ (Deutsche Foto-Journalisten)
DPV (Deutscher Presse-Verband)
DFJV (Deutscher Fachjournalisten-Verband)
VDZ (Verband Deutscher Zeitschriftenverleger)
BDZV (Bundesverband Deutscher Zeitungsverleger)
dju in Ver.di (Deutsche Journalisten-Union)
FreeLens (Verein der Fotojournalisten)

Hvis ikke du har et pressekort fra et af de ovenstående medieforbund, anmoder vi om, at du sender os en redaktionsordre inkl. oplag og dato for offentliggørelsen.

Hvis du er interesseret i pressekort, send venligst en e-mail til kommunikation@palast.berlin med alle dine kontaktdata, navnet på redaktionen / mediet, for hvem du rapporterer, den ønskede besøgsdato og en kopi af dit gyldige pressekort.

Hvis din akkreditering bekræftes, modtager du en e-mail af os inkl. et bookingnummer. Fremvis venligst dette nummer sammen med dit eget pressekort, når du afhenter dit/dine pressekort ved vores teaterkasse, der ligger til højre for hovedindgangen. For at kunne sikre tilbuddet, kræves det, at du er personligt til stede. Du er ikke automatisk berettiget til en akkreditering.

Tak for din interesse. Selvfølgelig er du meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål. Ved forespørgsler om gæstespil henvend dig venligst direkte hos den lokale arrangør.

Tilbage til toppen

Ved at bruge Chat-funktionen samtykker du i Friedrichstadt-Palast og SnapEngage databeskyttelsesbestemmelser.

Live Chat